۱۴۰۳/۰۴/۱۵
با حمایت شورای عالی صنایع دریایی و سازمان بنادر و دریانوردی؛

دومین رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی - MTS برگزار می گردد

دومین رویداد فناوری و کارآفرینی(MTS)، با حضور مدیران و شرکت های دریایی توسط آکادمی دریایی سیراف و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
دومین رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی - MTS برگزار می گردد

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، دومین رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی(MTS)، توسط آکادمی دریایی سیراف و همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با محوریت بنادر هوشمند، فناوری های نوین در رویکردهای دریایی، اقتصاد دیجیتال در صنعت دریایی و دریانوردی، رویکرد های نوین فناوری و هوشمندسازی در صنعت کشتیرانی برگزار می شود.

در پی اثر بخش بودن اولین رویداد فناوری و کارآفرینی صنایع دریایی در سال 1400، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور و سازمان بنادر و دریانوردی از حامیان اصلی این رویداد می باشند.

بخش های مهم رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی(MTS) شامل: سخنرانی، کارگاه فناوری، نمایشگاه تخصصی، کلوپ مدیران دریایی، نشست رو در رو صاحبان صنایع و شرکت های فناور و معرفی استارت آپ ها می باشد.

تسهیم دانش و تجربیات متخصصان و علاقه مندان به صنعت دریایی و دریانوردی در سطح بین المللی، ایجاد ارتباط مستقیم شرکت های فناور با صاحبان صنایع دریایی و دریانوردی، معرفی توانمندی های داخلی و خارجی و ایجاد انگیزه در ایده پردازان و مهندسان جوان به عنوان دیگر اهداف این رویداد در کنار معرفی فناوری های نوین صنایع دریایی و دریانوردی به جامعه دریایی کشور عنوان شده است.

شایان ذکر است، رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی مورخ 5 و 6 شهریور ماه 1402 به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

طی مذاکرات صورت گرفته، پایگاه خبری گفتمان دریا، مسئولیت پوشش رسانه ای این رویداد دریایی را به عهده دارد.

جهت ثبت نام و یا مشاهده اطلاعات تکمیلی برنامه های رویداد(MTS) به سایت آکادمی دریایی سیراف بخش رویداد و فناوری و کارآفرینی دریایی مراجعه نمایید.

 https://syrafmaritime.academy/mts

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟