۱۴۰۳/۰۴/۰۹
رویداد دریایی؛

حمایت دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی از دومین رویداد فناوری و کارآفرینی

اعلام حمایت دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور از دومین رویداد فناوری و کارآفرینی(MTS) که در 5 و 6 شهریور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
حمایت دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی از دومین رویداد فناوری و کارآفرینی

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، سعید جعفری، ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور درباره توجه شورا به رویدادهای دریایی، گفت: هر ساله معمولا تعدادی از نهادها علاقمند به برگزاری رویدادهای دریایی هستند، و به دلیل لزوم هماهنگی ها برای آماده سازی های مقدماتی این رویدادها در نیمه دوم سال برپا می‌شود، برای اینکه تداخلی با دیگر رویدادها در آینده نداشته باشیم مکاتبه‌ای از سوی شورا با مجموعه‌های دریایی انجام شده تا برنامه‌ و رویدادهایی که علاقمند به برگزاری آن هستند را به ما اعلام کنند، شورا نیز از هر مجموعه‌ای که متولی اجرای چنین رویدادهایی باشد، استقبال، و تلاشمان برای حمایت حداکثری از این عزیزان است.

وی در باب اهمیت ثبت رویدادهای دریایی و ایجاد تقویمی مشخص برای این برنامه ها خاطرنشان کرد: ساختاری را در دبیرخانه شورا برای ثبت رویدادها ایجاد کردیم،. هدف ما از این اقدام این است که؛ اینطور نباشد که در چند روز چندین رویداد برگزار شود و در بازه‌های دیگر زمانی هیچ رویدادی نداشته باشیم؛ با ایجاد تقویمی از برنامه های سالانه در حوزه دریایی، تداخلات به حداقل خواهد رسید.

ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی با اعلام حمایت از دومین رویداد فناوری و کارآفرینی(MTS) گفت: حوزه فناوری، کارآفرینی و فعالیت‌های دانش بنیان از مهم‌ترین مسائل روز کشور می‌باشد، اخیراً نیز مقرر شده، رویدادی تحت عنوان رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود؛ شورا به سایر حوزه‌های دریایی اطلاع رسانی نموده و انتظار داریم با حضور علاقمندان این رویداد به خوبی برگزار شود.

سعید جعفری درباره لغو میزبانی رویداد موازی روز جهانی دریانوردی سال ۲۰۲۳ میلادی افزود: میزبانی رویداد موازی دریانوردی که سازمان بنادر و دریانوردی قصد برگزاری آن را داشت، متاسفانه با اقدامات دشمنان ما تحت الشعاع قرار گرفت. این رویداد یک فعالیتی تخصصی و مربوط به حوزه ای کاملاً مشخص بود، و این رویداد با مقاصد سیاسی از ایران گرفته شد، اما سازمان بنادر هر ساله این رویداد را به صورت ملی برگزار می‌کند، امسال هم حتماً برگزار خواهد شد، به نظرم محرومیت بیشتر برای نهادهای بین‌المللی بود که از فرصت همکاری و کمک‌های ایران در این زمینه محروم شدند. ایران همیشه فارغ از فعالیت‌های سیاسی در مسائل علمی و تخصصی اقدامات خودش را انجام داده و متوقف نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟