۱۴۰۳/۰۷/۱۴
حمل و نقل دریایی؛

راه اندازی خط مسافربری قشم به جزیره لارک

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه‌اندازی خط مسافربری دریایی جزیره قشم به جزیره لارک خبر داد.
راه اندازی خط مسافربری قشم به جزیره لارک

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، حسین عباس‌نژاد امروز شنبه ۱۶ تیر با اعلام این خبر افزود: به دنبال دیدار مردمی علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اهالی جزیره لارک، و مطالبه مطروحه از سوی ساکنان جزیره مبنی بر برقراری خط منظم دریایی جهت انجام امور جاری، شناور مسیر قشم به لارک و بالعکس از امروز شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز به‌کار کرد.

وی با اعلام اینکه تردد در مسیر این دو جزیره به صورت چهار بار در هفته انجام می‌شود، افزود: این ترددها در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته مسافران را از قشم به مقصد جزیره لارک و بالعکس منتقل می‌کند.

مدیر کل بنادر و وریانوردی استان هرمزگان گفت: روزهای شنبه ساعت هشت صبح و دوشنبه ساعت ۱۶، روزهای چهارشنبه و جمعه نیز در ساعت ۱۷:۳۰ مسافران این جزیره را به مقصد اسکله شهید ذاکری قشم ترک خواهند کرد.

به گفته عباس‌نژاد هزینه برای ساکنان جزیره لارک رایگان و برای مسافران و گردشگران هر نفر یک‌میلیون ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده است .

فاصله دریایی بین جزایر قشم و لارک هشت مایل و مدت این سفر ۳۰ دقیقه و فاصله بین جزایر قشم و هرمز نیز ۱۲ مایل دریایی و مدت آن ۴۰ دقیقه است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟