۱۴۰۳/۰۲/۲۹
به همت انجمن مهندسی دریایی ایران؛

دومین نشست هم اندیشی برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور

دومین نشست هم اندیشی برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور در قالب کارگاهی آموزشی با موضوع «کشتی سازی ناب» برگزار خواهد شد.
دومین نشست هم اندیشی برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، انجمن مهندسی دریایی ایران در نظر دارد، پیرو اولین نشست برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور دومین نشست را با موضوع «کشتی سازی ناب» یکشنبه مورخ 8 مرداد ماه 1402ساعت 9 الی 12 در محل دفتر مرکزی موسسه رده بندی ایرانیان برگزار نماید.

الگوی کشتی سازی ناب که بر اساس سیستم تولید شرکت تویوتا توسعه یافته است، به عنوان یکی از عوامل رشد 250 درصدی بهره وری کارخانجات کشتی سازی ژاپن طی دوران 1960 الی 1995 میلادی شناخته می گردد، در نظر است طی دومین نشست، این الگو با توجه به تطابق آن با فرهنگ غنی ایرانی به عنوان چشم انداز توسعه صنایع کشتی سازی کشور در معرض نقد و تبادل نظر قرار گیرد.

دومین نشست برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور در قالب کارگاهی آموزشی با عناوین: مفاهیم کشتی سازی ناب، اصول سازمان یادگیرنده، تولید به هنگام، کنترل دقت، تولید استاندارد و یکپارچگی زنجیره تامین با تدریس دکتر شهراد کوکبی جهرمی برگزار خواهد شد.

در راستای اهداف فوق و به منظور بهره گیری از ظرفیت شبکه متخصصین کشور جهت دستیابی به الگوی ناب ایرانی در زمینه کشتی سازی، بدینوسیله از کلیه اساتید، متخصصین و دانشجویان رشته کشتی سازی دعوت می گردد، تا با حضور موثر در دومین نشست هم اندیشی برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور، به عنوان یکی از محورهای اصلی اقتصاد دریا، همراهی نمایند.

آدرس و شماره تماس: میدان هفتم تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه شبنم، پلاک 5، موسسه رده بندی ایرانیان _ 02142186151

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟