۱۴۰۳/۰۶/۳۰

کمپانی گوگل انرژی حاصل از باد فراساحلی اسکاتلند را خریداری می کند

قرارداد خرید برق شرکتی بین کمپانی گوگل و انجی
کمپانی گوگل انرژی حاصل از باد فراساحلی اسکاتلند را خریداری می کند

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، مت بریتین مدیر ارشد گوگل گفت :"مردم در سراسر بریتانیا و اروپا به طور فزاینده ای نگران تغییرات آب و هوایی و امنیت انرژی هستند. ما این نگرانی را به اشتراک می گذاریم و معتقدیم که فناوری بخش مهمی از راه حل است ،هم از طریق کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خودمان و هم با کمک به دیگران برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود. این سرمایه‌گذاری جدید در انرژی‌های تجدیدپذیر بریتانیا، ما را یک قدم به رسیدن به هدفمان برای فعالیت های کاملاً بدون کربن تا سال 2030 نزدیک‌تر می‌کند و به این معنی است که در بریتانیا، ما با انرژی بدون تولید کربن یا نزدیک به 90 درصد آن تا سال 2025 کار خواهیم کرد." 

این پروژه که در موری فرث، در سواحل اسکاتلند واقع شده است، 882 مگاوات انرژی سبز تجدیدپذیر را تولید خواهد کرد.

باتیستا رودریگز،مدیر اجرایی اوشن ویندز گفت: «این PPA نشان دهنده تحقق نیروی باد دریایی به عنوان یک منبع قدرتمند انرژی است که قادر به برآوردن نیازهای بالا انرژی و اهداف کربن صفر کشورها و مشتریان است.اوشن ویندز مفتخر است که گوگل را در این سفر همراهی می کند و دست در دست شرکت انجی برای تحقق این تجارت موفق کار می کند. در حال حاضر اوشن ویندز در حال توسعه، ساخت یا بهره برداری بیش از 6 گیگاوات پروژه های بادی فراساحلی در بریتانیا است و فعالانه در توسعه انرژی پاک شرکت می کند.

پروژه مورای وست در 22 کیلومتری ساحل مورای کانسیل ( Moray Council) در شمال شرقی اسکاتلند قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود کار خود را در سال 2024 آغاز کند.این مزرعه بادی دارای 60 توربین بادی SG 14-222 DD شرکت زیمنس گامسا (Siemens Gamesa ) با ظرفیت هر کدام  14.7 مگاوات خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟