۱۴۰۳/۰۴/۱۰
تسهیلات دریایی؛

مدیر اعتبارات بانک صادرات از همکاری مالی با صنعت دریایی اعلام رضایت نمود

سینا رزاقی گفت: بانک صادرات بیش از یک دهه است که با سازمان بنادر و دریانوردی و صندوق توسعه صنایع دریایی همکاری نزدیکی در ارائه تسهیلات دارد.
مدیر اعتبارات بانک صادرات از همکاری مالی با صنعت دریایی اعلام رضایت نمود

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، در راستای ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های هم‌اندیشی برنامه جامع تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا نحور با موضوع بررسی مشکلات و منابع مالی این بخش با حضور صاحبنظران حوزه دریایی کرد.

در حاشیه اولین افتتاحیه سلسله نشست های یاد شده، سینا رزاقی مدیر امور اعتبارات بانک صادرات به عنوان حامی صنایع دریایی، گفت: بانک صادرات بیش از یک دهه است که با سازمان بنادر و دریانوردی و صندوق توسعه صنایع دریایی همکاری نزدیکی در ارائه تسهیلات دارد.

سینا رزاقی با تاکید براین که بانک صادرات در ایجاد زیرساخت‌های دریایی اهتمام ویژه دارد و این همکاری ادامه دار خواهد بود، افزود: همکاری با صندوق توسعه صنایع دریایی درسطح قابل قبولی است و دلیل ادامه همکاری و تمدید تفاهم‌نامه‌ها  نیز در این حسن همکاری نهفته است.

وی در خصوص پذیرش کشتی‌ یا شناور به عنوان وثیقه جهت اعطای تسهیلات، یادآور شد: کشتی در حال ساخت، کشتی آماده بهره‌برداری و در دفترخانه‌های ویژه که با بانک صادرات همکاری می‌کنند به رهن گرفته شده و نکته حائز اهمیت این که کشتی یا شناور دست دوم که طبق نظر کاشناسی عمر آن تا پایان پرداخت تسهیلات مورد تائید باشد هم در این سبد جای می‌گیرند.

سینا رزاقی در پاسخ به این پرسش که به طور کلی تسهیلات جاری بانک صادرات در کدام بخش دریایی بیشتر فعال است، گفت: ساخت کشتی و تعمیرات شناور، خدمات دریایی و بندری، تخلیه و بارگیری و تجهیزات بندری بیشترین سهم از تسهیلات ما را به خود اختصاص داده است.

مدیر امور اعتبارات بانک صادرات در پایان یادآور شد: ارائه تسهیلات به شیلات از مسئولیت‌های بانک کشاورزی است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟