۱۴۰۳/۰۵/۰۶
اخبار بنادر؛

تعمیر اساسی پایانه مسافربری دریایی بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تعمیرات اساسی بخش خشکی پایانه مسافربری دریایی مرکز استان با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.
تعمیر اساسی پایانه مسافربری دریایی بوشهر

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، محمد شکیبی‌نسب  روز دوشنبه در بازدید از طرح پایانه مسافربری بوشهر اظهار کرد: بخش خشکی پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی بوشهر اکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت همکاری دستگاه‌های مرتبط با پروژه، بخش خشکی پایانه در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: انتظار می‌رود شرکت آبفا برای اتصال پایانه به شبکه فاضلاب شهری و همچنین شرکت توزیع نیروی برق در اجرای دیماند، ساخت و استقرار پست برق و سویچ برد در پایانه مسافربری همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: سرامیک‌کاری، رنگ‌آمیزی و تخصیص محوطه مورد نیاز به منظور احداث پی ( فونداسیون) و استقرار تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از سوی شرکت کشتیرانی از دیگر نیازهای تکمیل پایانه مسافربری دریایی در بوشهر است.

شکیبی‌نسب ادامه داد: بخش دریایی پایانه نیز در سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید که پس در اختیار گرفتن سالن مربوط به یکی از شرکت‌های کشتیرانی، بهسازی آن انجام تا مسافران مسیر بوشهر - جزیره خارگ از تاسیسات احداثی استفاده بهینه داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم طرح می‌توان آن را در حد طرحی تازه تاسیس نام گذاشت چرا که در روند تعمیرات اساسی تمام بخش های مطابق با استانداردهای بین المللی و روز دنیا اجرایی شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در پایان با اشاره به ترسیم چشم‌انداز بین‌المللی در طرح یاد شده عنوان کرد: امید است با روند رو به رشد تعاملات منطقه‌ای که در سایه دیپلماسی هوشمندانه دولت سیزدهم محقق شده شاهد نقش آفرینی بندر بوشهر در حوزه مسافربری و گردشگری دریایی در حوزه کشورهای خلیج فارس باشیم.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟