۱۴۰۳/۰۴/۱۷
انتصابات؛

اهتمام وزیر صمت به توسعه صنایع دریایی

تاکید وزیر صمت بر توسعه صنایع دریایی در حکم انتصاب معاون هماهنگی و محیط کسب و کار که نشان از توجه علی آبادی به این حوزه دارد.
اهتمام وزیر صمت به توسعه صنایع دریایی

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، روز گذشته 23 مرداد 1402 وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر شورای عالی صنایع دریایی کشور طی حکمی محمد مجید فولادگر را به سمت "معاون هماهنگی و محیط کسب و کار" منصوب نمود.

نکته قابل توجه تاکید، آقای دکتر علی آبادی بر برنامه ریزی راهبردی آینده نگر و ارتقای کمی و کیفی در «توسعه صنایع دریایی» در این حکم می باشد.

البته اولویت های مهم دیگری چون: ارتقای سهم کالا و خدمات دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی و افزایش حجم صادرات این محصولات، تقویت دیپلماسی تجاری و افزایش سهم ایران از تجارت بین المللی، ارتقای بهره وری و افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه ظرفیت های فناوری، نوآوری و هوش مصنوعی در بخش های مختلف نیز در این ابلاغ ذکر شده، که در صنعت دریایی نیز قابل اجرا می باشد.

پایگاه خبری گفتمان دریا به سهم خود از توجه ایشان به صنایع و امور دریایی قدر دانی می نماید و امید است تا با ایجاد هم افزایی، بر توجه و سهم اقتصاد دریا محور در کلیه بخشهای دریایی افزوده شود.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟