۱۴۰۳/۰۴/۱۸
از مهلت سه ساله انتصاب علی نازی یک سال باقی مانده بود!

مرزبان جایگزین مجید علی نازی در معاونت دریایی سازمان بنادر شد

طی حکمی علی اکبر مرزبان به عنوان سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
مرزبان جایگزین مجید علی نازی در معاونت دریایی سازمان بنادر شد

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، علی‌ اکبر مرزبان دارای فوق لیسانس مدیریت امور دریانوردی از دانشگاه جهانی دریانوردی سوئد و دانشجوی دکتری حقوق بین‌‌ الملل (در مرحله ارائه رساله) است.

وی در طول 30 سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولیت‌ هایی همچون مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌ های تخصصی و بین‌ المللی سازمان بنادر و دریانوردی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر، هشت سال نمایندگی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین‌ المللی دریانوردی در لندن، نماینده ایران در صندوق بین المللی جبران خسارت های ناشی از آلودگی دریایی کشتی ها (IOPC)، ریاست امور حقوقی و قراردادهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان را در کارنامه خود دارد.

در کارنامه علی اکبر مرزبان، علاوه بر تدریس دوره های پیشرفته دریایی و حقوقی، تالیف چندین مقاله در حوزه حقوقی و دریایی و کتابی تحت عنوان «سازمان بین‌المللی دریانوردی و نقش آن در توسعه صنعت کشتیرانی و حقوق بین‌الملل دریایی» نیز به چشم می‌خورد.

شایان ذکر است پیش از این مجید علی نازی از اسفند ماه سال 1400 مسئولیت معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی رابر عهده داشت؛ و علی رغم اینکه یک سال از حکم سه ساله انتصاب او در این مسئولیت باقی مانده بود این تغییر رغم خورد!

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟