۱۴۰۳/۰۴/۱۲
انتصابات؛

بهروز آقایی مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم شد

با حکم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بهروز آقایی به عنوان سرپرست شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم منصوب شد.
بهروز آقایی مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم شد

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از فرینا، عادل پیغامی در این جلسه که با حضور اعضای مجمع و هیئت مدیره شرکت در فرودگاه قشم برگزار شد، اظهار کرد: انتظار سازمان از شرکت پیگیری، راهبری و مدیریت مسائل مرتبط با بنادر منطقه آزاد و حضور فعال و حرفه ای در این حوزه هاست.

وی ادامه داد: وجود 300 کیلومتر ساحل در جزیره قشم ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه بنادر و رونق اقتصاد دریاپایه در جزیره جهانی قشم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: اقتصاد دریاپایه یکی از مهمترین رویکردهای سازمان با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است که جلوه اصلی آن در کارکرد و عملکرد شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم است.

به گفته پیغامی؛ در تمامی طول سواحل و حریم دریای پیرامون جزیره قشم ظرفیت‌های اقتصادی زیادی وجود دارد که باید با برنامه محوری برای توسعه و پیشرفت آنها تلاش کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف بنادر گردشگری، صیادی و اقتصادی جزیره، تصریح کرد: اقتصاد دریاپایه مهمترین ظرفیت و رکن اصلی جزیره قشم برای توسعه، پیشرفت و کسب ثروت است.

پیغامی با تقدیر از زحمات عابدین سعادتفر، مدیرعامل پیشین و همینطور بهروز آقایی، مدیرعامل جدید این شرکت بابت قبول مسوولیت مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم، افزود: نیاز است که برنامه‌های موفق پیشین این شرکت ادامه داشته و برای اجرای طرح‌های جدید برای استفاده از پتانسیل های اقتصاد دریاپایه، سواحل و بنادر برنامه‌ریزی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: کمبودهایی در حوزه فرودگاه بین المللی قشم وجود دارد که باید برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرد.

بنابر این گزارش، از جمله سوابق اجرایی بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در بندر چابهار، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در بندر امام خمینی، معاون واحد فنی و نگهداری بندر امام خمینی، رئیس اداره برق و تاسیسات بندر امام خمینی است.

همچنین وی دارای مدرک دکترای تخصصی فیزیک دریا فوق لیسانس هیدرودینامیک دریا و لیسانس الکترونیک و مخابرات دریایی می‌باشد

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟