۱۴۰۳/۰۷/۱۴
اخبار بین المللی دریایی؛

سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری شرکت ادنوک گاز امارات برای ورود به بازار LNG

ادنوک گاز امارات برای حضور جهانی در بازار LNG قرادادی به ارزش 450 الی 550 میلیون دلار را با شرکت پتروچاینا به امضا رساند.
سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری شرکت ادنوک گاز امارات برای ورود به بازار LNG

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، ادنوک گاز امارات توافقنامه ای به ارزش 450 الی 550 میلیون دلار برای تامین گاز طبیعی مایع (LNG) با شرکت بین المللی پتروچاینا(PCI) که یکی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پیشرو نفت و گاز در چین می باشد، امضا کرد.

این توافق بر حضور جهانی رو به رشد ADNOC Gas به ویژه در بازارهای شرق و جنوب آسیا تاکید می کند. گاز طبیعی به عنوان یک سوخت انتقالی نقش مهمی ایفا می کند و انتشار کربن کمتری نسبت به سایر سوخت های فسیلی ایجاد می کند، و ADNOC Gas متعهد است که عرضه مطمئن برای مشتریان خود در سراسر جهان را تضمین کند.

احمد محمد البری، مدیر اجرایی ADNOC Gas، گفت: "ما از امضای این قرارداد تامین LNG با PCI خرسندیم و حضور خود را در یکی از بازارهای گاز با رشد سریع در جهان تقویت می کنیم. چین همچنان یک بازار کلیدی برای ADNOC گاز است و این توافق نقش ما را به عنوان یک تامین کننده بزرگ LNG در شرق و جنوب آسیا و فراتر از آن تقویت می کند.

LNG به عنوان یک ماده خام مهم در زنجیره های ارزش صنعتی عمل می کند و تطبیق پذیری آن امکان کاربرد آن را در طیف وسیعی از صنایع فراهم می کند و رشد اقتصادی را تقویت می کند.

منبع: وام

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟