۱۴۰۳/۰۴/۱۱
آموزش دریایی؛

دوره تخصصی بیمه دریایی(H&M) با مدرک معتبر

آکادمی دریایی سیراف، دوره تخصصی کوتاه مدت بیمه دریایی، پوشش بدنه و ماشین آلات H&M با ارئه مدرک معتبر، برگزار می کند.
دوره تخصصی بیمه دریایی(H&M) با مدرک معتبر

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، با وجود پیشرفت های فنی و فناوری مدرن، ایمنی در دریا مطلق نیست و دلایل متعددی برای وقوع حادثه در یک سفر دریایی وجود دارد. کشتی های دریایی در معرض پدیده های طبیعی غیرقابل پیش بینی مانند خطرات دریا، خطاهای انسانی و همچنین رویدادهای مدرن مانند تروریسم و دزدی دریایی قرار دارند که هر یک از آنها ممکن است باعث آسیب شدید شوند. بنابراین، منصفانه است که بگوییم احتمال تصادف در تجارت دریایی احتمالا برای همیشه وجود خواهد داشت. بر اساس بررسی های سازمان طرح هشدار و گزارش دهی دریانوردان (MARS)، خطای انسانی بیشترین سهم سوانح دریایی را تشکیل می دهند. خطای انسانی عمدتا به دلیل آموزش نادرست، بی تجربگی، و خستگی حاصل از کار بیش از حد می شوند.

بنابراین آشنایی و داشتن پوشش بیمه ای برای کشتی ها بسیار مهم است. به طور کلی، بیمه بدنه و ماشین آلات (H&M) مرتبط با خود کشتی و قطعات متعدد کشتی است. آشنایی با این بیمه می تواند صاحب کشتی را از ضررهای ناخواسته نجات دهد و در صورت وخیم شدن وضعیت در این صنعت پایدار بماند و اینکه بیمه بدنه و ماشین آلات  (H&M)  از مالکان کشتی و سایر ذینفعان کشتی ها در برابر هزینه های وارد شده در صورت آسیب دیدن یا تخریب تحت محافظت می کند.

در نتیجه، آشنایی با بیمه H&M برای صاحبان کشتی و همچنین صنعت کشتیرانی کاملاً حیاتی است. ضروت حکم می کند که افراد فعال در حوزه صنعت دریایی با این نوع بیمه آشنایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، آکادمی دریایی سیراف از برگزاری دوره بیمه دریایی، پوشش بدنه و ماشین آلات H&M در تیرماه 1403با ارائه گواهینامه معتبرخبر داد.

این دوره با دو رویکرد بررسی مواردی که تحت پوشش بیمه نامه و ماشین آلات قرار دارد برگزار می شود، مخاطبین این دوره: مالکان کشتی، مدیران عامل شرکت های کشتیرانی، مدیران بازرگانی و پرسنل کشتی ها و علی الخصوص شرکت های بیمه ای می باشند.

سرفصل های این دوره شامل: مقدمه ای بر پوشش بیمه بدنه و ماشین آلات، سهم و مسئولیت مالکان کشتی، بیمه نامه و ضوابط، مسئولیت پرسنل کشتی و شخص ثالث، نحوه نظارت و پرداخت خسارت شرکت های بیمه ای.

برای ثبت نام می توانید تا 28 خردادماه1403 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

0912-3867318

021-22417611

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟