۱۴۰۳/۰۶/۲۹
معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تقویت زنجیره لجستیک در بندر شهید بهشتی چابهار

هادی مومنی، از پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای انبار چند منظوره در بندر شهید بهشتی چابهار و افزایش ظرفیت انبارش در این بندر خبر داد.
تقویت زنجیره لجستیک در بندر شهید بهشتی چابهار

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، به نقل از PMO؛ معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت ساخت انبار چند منظوره در بندر شهید بهشتی چابهار و افزایش ظرفیت انبارش در این بندر، تاکید کرد: وی بیان کرد: ساخت انبار به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای زنجیره لجستیک بنادر نقش بسیار مهمی در افزایش ظرفیت و تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری کالا دارد که در نهایت سبب افزایش جذابیت بنادر برای صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی می شود.

هادی مومنی معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر افزود: پروژه ساخت انبار چند منظوره کالا در بندر شهید بهشتی چابهار با مشارکت بخش خصوصی به روش BOT با سرمایه گذاری ۸۸۰ میلیارد ریال به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۱۲۳ مترمربع در پسکرانه بندر شهید بهشتی در زون فله خوراکی در حال احداث می باشد.

معاون فنی و مهندسی بنادر استان با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه احداث انبار چند منظوره گفت: در این مرحله مطابق برنامه زمان بندی، عملیات ژئوتکنیک، تایید نقشه ها، سازه خاک برداری، بتن ریزی و اجرای فونداسیون انجام شده و در مرحله نصب سازه سوله قرار داریم.

وی افزود: پیش بینی می شود این پروژه زودتر از برنامه پیش بینی شده به مرحله بهره برداری برسد و ظرفیت انبارش کالا در بندر شهید بهشتی افزایش باید.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟