۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بورس دریایی؛

تفاهم نامه شرکت حفاری شمال با تیراختور سرویسز روسیه

شرکت‌ حفاری شمال و تیراختور سرویسز روسیه در حاشیه نشست B2B شرکت‌های ایرانی و روس تفاهم نامه ای در زمینه تجهیزات حفاری و حفاری‌های جهت‌دار امضا کردند
تفاهم نامه شرکت حفاری شمال با تیراختور سرویسز روسیه

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، شرکت‌های حفاری شمال و تیراختور سرویسز در حاشیه نخستین نشست B2B شرکت‌های ایرانی و روس در زمینه نفت و گاز در حضور احمد اسدزاده، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مرتضی پاکروان‌، سرپرست شرکت بورسی حفاری شمال با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه و توافق‌نامه در زمینه همکاری برای خدمات حفاری به‌ویژه خدمات حفاری جهت‌دار و تأمین تجهیزات امضا شده است.

وی ضمن اشاره به تجربه شرکت حفاری شمال در ارائه خدمات فنی و مهندسی و تخصصی حفاری، تصریح کرد: اگر روس‌ها به این خدمات نیاز داشته باشند، در آینده تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی را در این زمینه تنظیم می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت حفاری شمال با اشاره به حضور شرکت تیراختور سرویسز روسیه در فهرست بلند شرکت ملی نفت ایران افزود: شرکت حفاری شمال بر همین اساس می‌تواند با شرکت روس فعالیت مشترک داشته باشد.

پاکروان‌ در پایان گفت: اکنون تنها برای همکاری تفاهم‌نامه امضا شده است و بر اساس این تفاهم در آینده در محورهای مشخص‌شده برای قراردادهای مجزا مذاکره و توافق می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟