۱۴۰۳/۰۷/۰۷
اخبار بین المللی دریایی؛

بندر خلیفه سومین بندر کارآمد کانتینری جهان شد

در تازه ترین گزارش شاخص عملکرد بنادر کانتینری(CPPI) که توسط بانک جهانی منتشر شده است، بندر خلیفه رتبه سوم کارآمد ترین بنادر جهان را بدست آورد.
بندر خلیفه سومین بندر کارآمد کانتینری جهان شد

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، گروه پورت ابوظبی (ADX: ADPORTS)، تسهیل کننده پیشرو تجارت، لجستیک و صنعت جهانی، اعلام کرد که بندر آب های عمیق آن، بندر خلیفه، به عنوان سومین رتبه بندی شده است. کارآمدترین پورت کانتینری در سطح جهان، در شاخص عملکرد بندر کانتینری (CPPI) که توسط بانک جهانی و S&P Global Market Intelligence توسعه یافته است.

رتبه‌بندی سال 2022 به عنوان سومین بندر کارآمد کانتینری در جهان، نتیجه سرمایه‌گذاری مستمر در زیرساخت‌های بندر و تلاش‌های متمرکز بر افزایش بهره‌وری عملیاتی است که همچنان یک تمایز تجاری است و سه تا از بزرگترین خطوط کشتیرانی کانتینری جهان را جذب می‌کند. شرکای استراتژیک، در نتیجه اتصال و جذابیت ابوظبی و امارات متحده عربی به عنوان قطب تجارت جهانی را به شدت افزایش می دهد.

این رتبه بندی که در طول سال 2022 اندازه گیری شد، بر اساس مدت زمانی است که کشتی ها در بندر برای تکمیل مبادله بار می گذرانند، بندر خلیفه در گزارش CPPI 2021 در رتبه پنجم قرار گرفت.

سیف المزروعی، مدیر اجرایی خوشه بنادر، AD Ports Group، گفت: "بهبود بیشتر در رتبه بندی کارایی CPPI بندر خلیفه نتیجه مستقیم تلاش های مداوم تیم های ما درگیر در عملیات روزانه است.
تعهد آنها به تعالی عملیاتی و ایمنی همراه با پیشرفته ترین زیرساخت های بندر خلیفه، این رتبه را برای ما به ارمغان آورده است.

ارائه بالاترین استانداردهای خدمات به شرکا و مشتریان ما همچنان تعهد ماست. ما تلاش می‌کنیم که دائماً در خط مقدم استقرار فناوری و نوآوری باقی بمانیم و به ما این امکان را می‌دهیم که راه‌حل‌هایی را به مشتریان خود ارائه دهیم که به تجربه کلی آنها با ما و بهبود عملکرد کسب‌وکارشان کمک می‌کند.»

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟