۱۴۰۳/۰۶/۳۰

انتخاب روسیه کدام است؟ ترکیه یا کریدور شمال - جنوب

فعلا اپراتورهای حمل و نقل روسی تمایل بیشتری به مسیر ترکیبی ترکیه به جای کریدور شمال – جنوب دارند
انتخاب روسیه کدام است؟ ترکیه یا کریدور شمال - جنوب

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، گروه روسی “دلو” Delo در بیانیه‌ای اعلام کرده که پروژه خود را برای گسترش سرویس حمل و نقل بین بندر نووروسیسک روسیه و بنادر ترکیه در گردهمایی سالانه هفته حمل و نقل ۲۰۲۲ که در مسکو برگزار شد، به آندره بلوسوف، معاون نخست وزیر روسیه و ویتالی ساولیف، وزیر حمل و نقل این کشور ارائه کرده است.

 

گروه، DeloPorts و Ruscon، به عنوان اپراتورهای بندری و زمینی این پروژه با استفاده از ترمینال کانتینری NUTEP در نووروسیسک این فعالیت را به انجام خواهند سپرد.

 

برنامه ریزی شده که این سرویس تا پایان سال جاری با سه سفر در هفته راه اندازی شود و سپس میتوان با تجزیه و تحلیل اولین نتایج عملیات، دفعات رفت و برگشت سرویس را افزایش داد.

 

اوایل نوامبر ۲۰۲۲، Ruscon نیز به صورت هفتگی یک سرویس حمل کانتینر را بین نووروسیسک و سامسون در ترکیه راه‌اندازی کرده است.

 

این تحولات در شرایطی رخ می‌دهد که نخست وزیر روسیه اخیرا اعلام کرده که قصد دارد ظرفیت حمل کالا از طریق کریدور شمال – جنوب را که از ایران می‌گذرد به دو برابر برساند. با این حال اخبار فوق حکایت از آن دارد که فعلا اپراتورهای حمل و نقل روسی تمایل بیشتری به مسیر ترکیبی ترکیه به جای کریدور شمال – جنوب دارند.

 

منبع: آسام تدبیر

انتهای پیام/

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟