۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بزرگترین کشتی تحت پرچم آلمان؛

استقبال بندر جبل علی از کشتی اقیانوس پیمای دوگانه سوز هاپاگ-لوید

بندر جبل علی از اولین کشتی کانتینری اقیانوس پیمای فوق بزرگ دوگانه سوز Hapag-Lloyd’s Berlin Express تحت پرچم کشور آلمان استقبال می کند.
استقبال بندر جبل علی از کشتی اقیانوس پیمای دوگانه سوز هاپاگ-لوید

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، DP World، Jebel Ali Port از کشتی کانتینری دوگانه سوز فوق العاده بزرگ Hapag-Lloyd’s Berlin Express در اولین سفر خود استقبال کرد و تعهد خود را به نوآوری و پایداری در صنعت کشتیرانی تقویت کرد.

برلین اکسپرس یک کشتی پیشرفته با ظرفیت 23600 TEU است. این اولین کشتی از 12 کشتی دوگانه سوز سفارش داده شده توسط خط کشتیرانی است که با گاز طبیعی مایع (LNG) کار می کنند و آلایندگی قابل توجهی کمتری نسبت به دیزل دریایی سنتی دارند.

ورود یک نقطه عطف مهم برای بندر جبل علی است که موقعیت آن را به عنوان یک مرکز تجارت جهانی تقویت می کند و اتصال بی بدیل به بیش از 180 خط کشتیرانی و دسترسی به بازار را برای بیش از 3.5 میلیارد مصرف کننده در سراسر جهان فراهم می کند.

Joost Kruijning، SVP & COO، بخش بنادر و پایانه‌ها، DP World UAE، گفت: «ما مفتخریم که از اولین کانتینر بسیار بزرگ LNG دوگانه سوز Hapag-Lloyd در بندر جبل علی استقبال می‌کنیم، و تعهد ما را برای ایجاد نوآوری و پایداری در جهان تقویت می‌کنیم. صنعت کشتیرانی. به عنوان یک بندر پیشرو در منطقه، زیرساخت های کلاس جهانی و فرآیندهای ساده را برای جابجایی محموله بدون درز ارائه می دهیم. موقعیت استراتژیک ما خطوط کشتیرانی را به بازارهای گسترده تر متصل می کند و راه حل های تجارت دیجیتال یکپارچه ما عملکرد کارآمد و ایمن را تضمین می کند. با سرمایه گذاری مستمر. در قابلیت‌های پیشرو، ما به کسب‌وکارها قدرت می‌دهیم و رشد آنها را در امارات متحده عربی و فراتر از آن تقویت می‌کنیم.»

دکتر ماکسیمیلیان روتکف، مدیر ارشد عملیات هاپاگ-لوید اظهار داشت: «ما بسیار خوشحالیم که پرچمدار جدید و پیشرفته ما، برلین اکسپرس، اولین بار در بندر جبل علی، دبی، در اولین سفر خود به بندرگاه رفت. . جبل علی یک بندر کلیدی برای ما در منطقه است. این کشتی با ظرفیت 23600 TEU و طول 400 متر، بزرگترین کشتی تحت پرچم آلمان است. در عین حال، او راه را برای آینده ای پایدارتر برای هاپاگ-لوید هموار می کند. ما منتظر پرچمدار خود برای اولین سفر بندری او در هامبورگ در 2 اکتبر خواهیم بود، جایی که او توسط بانوی اول، الکه بودنبندر، همسر رئیس جمهور فدرال آلمان، فرانک والتر اشتاین مایر، تعمید خواهد گرفت.

کشتی ها در حال حاضر به طور معمول به موتورهای دوگانه سوز مجهز هستند که می توانند هم با گاز و هم با سوخت معمولی کار کنند. برلین اکسپرس عمدتاً با LNG کار می کند، سوخت انتقالی مهم در سفر هاپاگ-لوید به سمت کشتیرانی در شرایط آب و هوایی خنثی. فناوری دوگانه سوز به Hapag-Lloyd این امکان را می دهد تا در آینده استفاده از سوخت های زیستی یا مصنوعی مانند متان الکترونیکی را در نظر بگیرد. به طور کلی، استفاده از LNG می تواند انتشار کربن را تا 25٪ کاهش دهد و دی اکسید گوگرد و انتشار ذرات ریز را تا بیش از 90٪ کاهش دهد.

هاپاگ-لوید اکسپرس برلین را بین خاور دور و خلیج فارس اداره خواهد کرد. سپس به مسیر دائمی خود، حلقه شرق دور - بین چین، هنگ کنگ، تایوان، و سنگاپور، اسپانیا، بلژیک، هلند، بریتانیا و آلمان منتقل خواهد شد.

منبع: وام

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟