۱۴۰۳/۰۵/۰۶
با حضور استاندار بوشهر؛

اختتامیه نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران برگزار شد

استان بوشهر با همت شرکت ایده بان از بخش خصوصی در برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی عملکردی عملکرد ستودنی از خود بر جای گذاشت.
اختتامیه نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، "احمد محمدی زاده" روز شنبه در حاشیه آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی اظهار کرد: با حمایت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، پارک علم و فناوری، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان و کارخانجات شهید محلاتی شمار زیادی از فعالان صنعت دریا و دریانوردی در نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی مشارکت کردند.

وی بیان کرد: عمده شرکت کنندگان نیز از استان بوشهر بودند که عملکردی قابل توجه در در صنعت دریایی داشته و حضور آنها در نمایشگاه حرکتی بسیار ارزشمندی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در این استان واحدهای بزرگ صنایع دریایی شکل گرفته و همچنین بزرگ‌ترین سکوهای فراساحلی در پارس جنوبی، شرکت نفت فلات قاره فعالیت دارد.

محمدی زاده ادامه داد: در استان بوشهر همچنین چندین شرکت بزرگ کشتیرانی حمل و نقل محصولات نفت، گاز پتروشیمی انجام و همچنین واحدهای تولیدی بسیاری در تولید شناورهای چوبی، فایبرگلاس، آلومینیومی و فلزی فعالیت دارند که این نشان از ظرفیت‌های قابل توجه استان در حوزه صنایع دریایی است.

وی افزود: فعالیت واحدهای یاد شده ظرفیت و مزیت مهمی در حوزهای دریایی استان فراهم کرده که امید است سال آینده نیز شاهد تکرار نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی استان بوشهر باشیم.

نخستین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی استان بوشهر از 12 تا 15 دی ماه با حضور نزدیک به 70 شرکت در محل نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟