۱۴۰۳/۰۶/۲۹
رویداد دریایی؛

برگزاری نمایشگاه بین المللی جامع دریایی در کیش

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع دریایی ایران-کیش به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی ارگان‌های دریایی کشور، از تاریخ ۴ الی ۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه بین المللی جامع دریایی در کیش

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به جذب و شناسایی مشتریان جدید، ارائه خدمات به مشتریان فعلی، توسعه مبادلات کالاها و خدمات و اخذ سفارش‌های بزرگ در زمان برگزاری، ایجاد رقابت سالم بین واحد‌های گوناگون تولیدی و صنعتی و تجاری در نمایشگاه، بسط و ایجاد تصویر و تجسم مناسبی از شرکت و محصولات، بررسی واکنش بازار نسبت به محصولات جدید در طول زمان برگزاری نمایشگاه و بالابردن روحیه کارکنان شرکت در مواجهه با مدیران ارشد کشوری نام برد.

مجریان برگزاری این رویداد قصد دارند با هماهنگی و همکاری همه نقش آفرینان جامعه دریایی – بندری ایران اعم از سازمان بنادر و دریانوردی، شورای عالی صنایع دریایی کشور، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، دبیرخانه مناطق آزاد، دبیرخانه توسعه سواحل مکران، نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه، انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی و صنفی و… نمایشگاهی عظیم برگزار کنند.

علاوه بر این، همزمان با برگزاری نمایشگاه جامع دریایی ایران – کیش کتاب ویژه آن نیز چاپ و منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این رویداد به نام نمایشگاه دریایی کیش مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟