۱۴۰۳/۰۴/۱۳
اخبار بورس دریایی؛

نماد بورسی حکشتی به ازای هر سهم، ۲۳۳۰ ریال سود تقسیم کرد

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با نماد بورسی حکشتی به ازای هر سهم، ۲۳۳۰ ریال بین سهامداران حقوقی و حقیقی تقسیم سود کرد.
نماد بورسی حکشتی به ازای هر سهم، ۲۳۳۰ ریال سود تقسیم کرد

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از مانا؛ با برگزاری مجمع عادی عمومی سالیانه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منتهی به سال مالی ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲، این گروه ۲۳۳۰ ریال به ازاء هر سهم بین سهامداران خود سود تقسیم کرد.

گفتنی است مقرر شد درصد سود باقی مانده با توجه به مصوبه شورای عالی صنایع دریایی کشور و ابلاغیه رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس این شورا مبتنی بر مکلف ساختن گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه ناوگان سرمایه‌گذاری شود.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 1346 تأسیس شد و فعالیت حمل و نقل دریایی خود را در سال 1347 با به کارگیری دو فروند کشتی کوچک در حوزه خلیج فارس و چهار فروند کشتی اقیانوس پیما آغاز کرد.

در حال حاضر گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حدود نیم قرن فعالیت در صنعت جهانی حمل و نقل دریایی و با دارا بودن شبکه بین المللی مطمئن و توانایی ارائه خدمات متنوع حمل ونقل، سریع را به عنوان یک شریک جهانی برای صاحبان کالا و مشتریان خود شناخته می شود.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟