۱۴۰۳/۰۶/۲۹
ارائه گزارش های مالی و انتخاب بازرس؛

مجمع عادی سالانه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار شد + عکس

جلسه مجمع عادی سالانه(نوبت سوم) انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با هدف بررسی عملکرد سالانه وارزیابی گزارش‌های مالی برگزار شد.
مجمع عادی سالانه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار شد + عکس

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، به نقل از روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، جلسه مجمع عادی سالانه (نوبت سوم) این انجمن با هدف بررسی عملکرد سالانه، ارزیابی گزارش‌های مالی و تعیین برنامه‌ها و بودجه‌های آتی در تاریخ 1403/05/07 برگزار شد. این جلسه، که با حضور  مهدی صیافی نماینده اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و با مشارکت فعال اعضای انجمن در محل هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار شد، مصوبات مهمی داشت.

این مصوبات  به شرح زیر است:

  1. تصویب گزارش عملکرد هیئت مدیره، گزارش خزانه‌دار، گزارش حسابرس و گزارش بازرس قانونی: اعضا با بررسی و ارزیابی گزارش‌های ارائه شده توسط هیئت مدیره، خزانه‌دار، حسابرس و بازرس قانونی، این گزارش‌ها را تایید و تصویب کردند.
  2. تصویب گزارش و صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به تاریخ 1402/12/29: صورت‌های مالی و گزارش‌های مربوط به دوره مالی گذشته که در تاریخ 29 اسفند 1402 پایان یافته است، پس از بررسی توسط اعضا به تصویب رسید.
  3. تصویب حق عضویت سال 1403: میزان حق عضویت اعضا برای سال 1403 تعیین و تصویب شد.
  4. تصویب ورودیه اعضای جدید در سال 1403: مبلغ ورودیه برای اعضای جدید در سال جاری تعیین و مورد تایید قرار گرفت.
  5. تصویب برنامه و بودجه سال 1403: برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی برای سال 1403 توسط اعضا بررسی و تصویب شد.
  6. انتخاب روزنامه اقتصاد سرآمد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار آگهی‌ها: روزنامه اقتصاد سرآمد به عنوان روزنامه رسمی برای انتشار آگهی‌های انجمن انتخاب شد.
  7. انتخاب بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل: جناب آقای حسن رضا صفری به سمت بازرس اصلی قانونی و جناب آقای غلامرضا متدین اعتمادی به سمت بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
  8. انتخاب موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران به عنوان موسسه حسابرسی قانونی: موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران به عنوان موسسه حسابرسی قانونی انجمن انتخاب گردید.

این جلسه با بررسی دقیق موضوعات و مشارکت فعال اعضا به پایان رسید و تصمیمات گرفته شده به عنوان راهبردهای آینده انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران تعیین گردید.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟