۱۴۰۳/۰۴/۱۰
انرژی و فراساحل؛

سرمایه گذاری 4 هزار میلیاردی در پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌ها، تقویت ایمنی، نوسازی ناوگان دریایی و.. خبر داد.
سرمایه گذاری 4 هزار میلیاردی در پایانه های نفتی ایران

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، عباس غریبی روز شنبه، ۱۲ خرداد در حاشیه بازدید از پایانه‌های نفتی جزیره خارک گفت: با توجه به سازمان‌دهی و تخصیص منابع مالی به پروژه‌های اولویت‌دار، پارسال ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران برای اجرای پروژه‌های این شرکت جذب شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: طرح غلاف‌گذاری، سند بلاست و رنگ‌آمیزی پایه‌های اسکله پایانه نفتی شمال با پیشرفت ۷۵درصدی طبق برنامه پیش می‌رود و مخزن ذخیره‌سازی شماره ۲۴۰ این پایانه نیز با ۵۰درصد پیشرفت در حال ساخت است، ضمن آنکه کار ساخت مخزن ۴۰۱ این پایانه نیز شروع شده و با اتمام این پروژه‌ها شرایط مطلوبی در طرح‌های این پایانه به وجود می‌آید.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی تصریح کرد: پایانه نفتی شمال به‌عنوان پایانه‌ای پشتیبان در فرایند ذخیره‌سازی، صادرات نفت خام و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور دارای زیرساخت‌هایی شامل پهلوگاه، بازوی‌های بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که در روزآمدبودن، چابکی و آمادگی تأسیسات پایانه در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

غریبی گفت: کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در شرایط سخت آب‌وهوایی و در چند منطقه عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟