۱۴۰۳/۰۷/۰۷
اقتصاد دریامحور؛

حمایت صندوق صنایع پیشرفته از صنایع دریامحور

مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور: از صنایع دریامحور بوشهر در زمینه تامین تجهیزات، سرمایه گذاری و فراهم سازی بازار فروش حمایت می کنیم.
حمایت صندوق صنایع پیشرفته از صنایع دریامحور

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، محسن نادری‌منش روز پنجشنبه در جمع شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان بوشهر اظهار کرد: این صندوق ۱۰۰ درصد دولتی و نهاد تخصصی تامین مالی در حوزه صنعت و معدن است، که با هدف حمایت از توسعه صنایع پیشرفته کشور و تامین مالی آن‌ها با ابزارهای مختلف فعالیت می‌کند.

مدیر عامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور گفت: استان بوشهر در زمینه صنایع دریامحور ظرفیت‌های بسیاری دارد که این صندوق با تامین تجهیزات دریایی و بندری، سرمایه در گردش و فراهم‌سازی بازار فروش از سرمایه‌گذاری در این حوزه حمایت می‌کند.

وی افزود: هدف از این بازدیدها افزایش سهم توسعه صنایع پیشرفته است که با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در استان‌ها وجود دارد خدمات را در اختیار بنگاه‌های فعال قرار می‌دهیم.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور عنوان کرد: هم اکنون سقف تسهیلات این صندوق ۲۵ میلیارد تومان است که در حال افزایش است و همچنین می‌توان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه در اختیار بنگاه‌های فعال قرار داد.

وی ادامه داد: همچنین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور مسیر سرمایه‌گذاری خطر پذیر نیز دارد که از طریق صندوق‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

نادری‌منش با اشاره به توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان بوشهر گفت: با وجود این توانمندی‌ اما سهم این استان از خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود پایین بوده است که این فرایند اصلاح شده و سهم استان افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: همچنین یک سهمیه خاص نیز در خصوص تسهیلات و ضمانت‌نامه برای حمایت از بنگاه‌ها برای استان بوشهر در نظر گرفته می‌شود.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور بیان کرد: در زمینه بازاریابی تلاش می‌شود شرایط عرضه محصولات در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی فراهم شود همچنین در خصوص برندسازی برای این بنگاه‌ها نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گفته نادری‌منش فعال کردن خرید و فروش اقساطی و حمایت از طریق تامین مالی و فاینانس از بنگاه‌هایی که نیاز مالی داشته باشد از دیگر برنامه‌های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟