۱۴۰۳/۰۶/۳۰

بررسی روند پروژه احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در رأس هیأتی به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.
بررسی روند پروژه احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، علی فتحی، عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر دو روزه به بندر چابهار از پروژه‌های در دست اجرای این بندر بازدید کرد.
بازدید از پروژه احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی، پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر شهید بهشتی، دیوار حفاظت ساحلی جنوب شرقی بندر شهید بهشتی و بازدید از پروژه کریدور لجستیکی از برنامه های اولین روز سفر معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر چابهار بود.
وی همچنین از دیگر پروژه‌های شبکه معابر و تأسیسات زیربنایی طرح توسعه، حوضچه و کانال‌های دسترسی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و برج کنترل ترافیک دریایی بندر چابهار بازدید خواهد کرد.
بازدید از پروژه‌های تعمیرات اساسی مهمانسرا، منازل مسکونی و مجموعه ورزشی و جلسه با مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های این عضو هیأت عامل در دومین روز سفر به بندر چابهار خواهد بود.

 

 منبع: سازمان بنادر و دریانوردی

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟