۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بازدید سفیر ژاپن از بندر شهید بهشتی چابهار

سفیر ژاپن در ایران به همراه فرماندار ویژه و جمعی از مدیران کل شهرستان چابهار از بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار بازدید کردند.
بازدید سفیر ژاپن از بندر شهید بهشتی چابهار

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ آیکاوا کازوتوشی سفیر ژاپن در ایران در جریان سفر به بندر چابهار از اسکله ها، تجهیزات و زیرساخت های طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و برج کنترل ترافیک دریایی در بندر شهید کلانتری بازدید کرد و با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان در بندر شهید بهشتی تشکیل جلسه داد.

سفیر ژاپن در این جلسه با بیان اینکه دو کشور ژاپن و ایران مناسبت ها و دوستی تاریخی و طولانی دارند افزود: در مورد جذابیت ها و فرصت های بسیار سرمایه گذاری در بندر چابهار به سرمایه گذاران خود اطلاع رسانی می کند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: آماده پذیرش سرمایه گذاری ژاپن در فاز ۲ طرح توسعه بندر شهید بهشتی هستیم.

عسکری نسب افزود: تجهیزات بندری و مانیتورینگ کانتینر و کالا یکی دیگر از زمینه های سرمایه گذاری ژاپن در ایران می تواند باشد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان شایان ذکر است کلودیو پرویداس نماینده برنامه عمران سازمان ملل در ایران نیز در این جلسه به همراه سفیر ژاپن حضور داشت.

 

درباره همکاری های بین المللی دریایی بیشتر بخوانید:

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟