۱۴۰۳/۰۶/۳۰
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛

ایزوایکو زیرساخت ارائه خدمات به ناوگان دریایی منطقه را دارد

معاون وزیر صمت گفت: ایزوایکو زیرساخت خوبی برای ارائه خدمات به ناوگان دریایی کشورهای منطقه فراهم کرده است.
ایزوایکو زیرساخت ارائه خدمات به ناوگان دریایی منطقه را دارد

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، بابک احمدی در حاشیه بازدید از مجتمع ایزوایکو، اظهار کرد: هدف از انجام سفر، بازدید از ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های جوانان ایرانی در زمینه صنعت کشتی‌سازی است و امروز از بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف این مجتمع صنعتی بازدید به عمل آمد.

وی، نیروهای مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) را جهادگر دانست و بیان کرد: ایزوایکو اقدامات بزرگی را در کشور به ثبت رسانده است و با حصول دستاوردهای مختلف برای کشور افتخار آفریده است که باید این روند رو به رشد حفظ شود.

احمدی افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه مجموعه و بهره‌برداری کامل از زیرساخت‌ها و تجهیز هرچه بیشتر مجموعه جهت افزایش سطح ارائه سرویس‌ها در دستور کار قرار گیرد و در این راستا مذاکراتی در سطح ملی انجام شده است و می‌توان گفت به زودی اتفاقات بزرگی در این حوزه رقم می‌خورد.

وی با ذکر این نکته که در حال حاضر زیرساختی برای ارائه سرویس به ناوگان دریایی کشور و کشورهای منطقه در ایزوایکو وجود دارد، مطرح کرد: در حال حاضر در مجموعه ایزوایکو برای تعمیرات، اورهال و سرویس های دوره ای، کشتی هایی دراندازه های مختلف بزرگ، متوسط و کوچک و برای تولید و تجهیز ناوگان جدید و واگذاری به شبکه حمل و نقل دریایی کشور و مشتریان منطقه ای و جهانی ظرفیت های خوبی وجود دارد.

رئیس سازمان ایدرو اظهار کرد: هیچگاه نباید به جایگاه موجود خود قانع باشیم به همین جهت باید ارتقاء سطح فعالیت‌ها چه در حوزه سخت‌افزاری و چه در حوزه نرم‌افزاری در دستور کار مسئولان مرتبط باشد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟