۱۴۰۳/۰۷/۱۴

استاندارد بالای پایانه نفتی نکا در دریای خزر

عباس غریبی: پایانه نفتی نکا به عنوان مدرن‌ترین پایانه‌ نفتی دریای خزر، مجهزترین وسایل اندازه‌گیری و امکانات استاندارد به کار گرفته شده است.
استاندارد بالای پایانه نفتی نکا در دریای خزر

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران؛ عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این بازدید اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان سازمانی مأموریت‌گرا تلاش دارد که مأموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه‌های تخصصی ذخیره‌سازی و صادرات نفت‌خام و میعانات گازی کشور را به صورت ایمن، به موقع با رعایت استانداردها و به نحو مطلوب به انجام رساند.

وی افزود: در پایانه نفتی نکا به عنوان مدرن‌ترین پایانه‌ نفتی دریای خزر، مجهزترین وسایل اندازه‌گیری و امکانات استاندارد به کار گرفته شده است.

مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: این پایانه با در اختیار داشتن نیروی انسانی خلاق و توانمند می‌تواند کمک بزرگی به چرخه تولید، صادرات و ارزآوری به کشور کند.

غریبی ادامه داد: نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان است و هدف و برنامه ما همسو با اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، کسب رضایتمندی حداکثری کارکنان و افزایش بهره‌وری است.

گفتنی است، در این بازدید که با حضور مدیران، روسا و سرپرستان برگزار شد، علی معلمی، رئیس پایانه نفتی شمال گزارشی از آخرین وضع فعالیت‌های در دست اقدام و نیازهای مورد نیاز منطقه را ارائه کرد.

 

درباره اخبار مرتبط بیشتر بخوانید:

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟