۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بورس دریایی؛

ارزش پورتفوی بورسی کشتیرانی به 1.66 هزار میلیارد رسید

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت کشتیرانی در دوره بهمن با ۱۰.۷ میلیارد تومان افزایش به ۱.۶۶ هزار میلیارد تومان بود.
ارزش پورتفوی بورسی کشتیرانی به 1.66 هزار میلیارد رسید

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه اسمی 5.7 هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد هشتمین ماه سال مالی منتهی به خرداد 1403 را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وضعیت ارزش بازار پرتفوی بورسی "حکشتی" و مربوط به شرکت کشتیرانی دریای خزر در دوره بهمن با 10.7 میلیارد تومان افزایش به 1.66 هزار میلیارد تومان بود.

در این ماه بیش از 27 میلیون سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات دریایی با بهای تمام شده 27 میلیارد تومانی خریداری شد و سهامی واگذار نشد.

میزان درآمدهای عملیاتی بهمن و 8 ماهه بالغ بر 1.5 و 534.3 میلیارد تومان و بهای تمام شده سرمایه گذاری ها شامل سهام شرکت های بورسی و فرابورسی، واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سهام‌ سایر شرکت‌‌ها و سایر اوراق بهادار در دوره مالی منتهی به بهمن بالغ بر 3.1 هزار میلیارد تومان بود.

سرمایه گذاری در سهام صنایع حمل و نقل دریایی، سایر فعالیت های خدماتی، اطلاعات و ارتباطات، سایر تجهیزات حمل و نقل، حمل ونقل و انبارداری و ارتباطات، خدمات فنی و مهندسی و سایر فعالیت ها بود که صنعت حمل و نقل آبی با 10 شرکت و 38.2 درصد، بیشترین سهم از سرمایه گذاری ها را در اختیار دارد. همچنین درآمد سود سهام محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان ماه گذشته بالغ بر 1.7 میلیارد تومان است.

منبع: بورس پرس

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟