۱۴۰۳/۰۲/۲۹

آموزش برنامه ممیزی کشورهای عضو IMO توسط موسسه رده بندی ایرانیان

برگزاری دوره آموزشی "برنامه ممیزی کشورهای عضو سازمان بین‌المللی دریانوردی" توسط موسسه رده‌بندی ایرانیان با حضور کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی.
آموزش برنامه ممیزی کشورهای عضو IMO توسط موسسه رده بندی ایرانیان

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، موسسه رده‌بندی ایرانیان در راستای مسئولیت و تعهدات خود و به عنوان یک موسسه دانش بنیان و بین‌المللی ایرانی، برای مدیران و کارشناسان دفتر مرکزی و مراکز بازرسی و عملیات این موسسه و با حضور کارشناسانی از سازمان بنادر و دریانوردی، دوره آموزشی "برنامه ممیزی کشورهای عضو IMO" را برگزار نمود.

این دوره با سرفصل‌هایی مانند: چارچوب کلی برنامه ممیزی، الزامات و استانداردهای مرجع ممیزی، فرایندهای کلی و نحوه طرح ریزی ممیزی، وظایف و مسئولیت دست‌اندرکاران ذینفع در ممیزی و تشریح تجربیات و نتایج ممیزی IMO از سایر کشورها، برگزار گردید.

به گفته مدیرعامل موسسه در مراسم افتتاحیه این دوره، اهداف برگزاری این دوره، آمادگی، نقش‌آفرینی و مشارکت هرچه بیشتر موسسه در راستای جایگاه، تعهدات و مسئولیت‌های خود در این برنامه می‌باشد. ایشان در خصوص جایگاه، تعهدات و مسئولیت‌های موسسه، به اهمیت این برنامه ممیزی برای کشور و مسئولیت آحاد جامعه دریایی از جمله موسسه رده‌بندی ایرانیان برای حمایت و پشتیبانی از این مهم و ویژگی‌ها و اهمیت دستگاه اجرایی صاحب پرچم (سازمان بنادر و دریانوردی) برای کشور که در خط مقدم این برنامه ممیزی قرار دارد و لزوم پشتیبانی همه جانبه به ویژه از جانب موسسات رده‌بندی ایرانی از این جایگاه مهم و بین‌المللی و جایگاه و اهمیت موسسه رده‌بندی در این برنامه ممیزی که به نسبه پررنگ‌ترین جایگاه و حضور را در برنامه خواهد داشت، اشاره نمودند.

ایشان همچنین اذعان نمودند که حضور مجدانه و فعالانه در این برنامه از سوی موسسه رده‌بندی یا در هر جایگاه دیگر می‌تواند منجر به کسب تجارب بین‌المللی گردیده و باعث ارتقاء عملکرد، نام و جایگاه این موسسه گردد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟