۱۴۰۳/۰۸/۰۱
در اولین همایش سراسری اعتبار برند، از شرکت فنی مهندسی دریایی فن‌آوران سیراف تقدیر شد

سیراف در جمع برندهای برتر کشور

در اولین همایش سراسری اعتبار برند، از شرکت فنی مهندسی دریایی فن‌آوران سیراف تقدیر شد.
سیراف در جمع برندهای برتر کشور

 به گزارش گفتمان دریا، در جریان برگزاری اولین همایش سراسری اعتبار برند که با حضور مقامات رسمی کشور ومدیران دولتی و بخش خصوصی برگزار شد، از دکتر حسن ابراهیم‌پور ضیایی، مدیرعامل شرکت فنی مهندسی دریایی فن‌اوران سیراف تقدیر  وقدردانی شد.

این تقدیر به دلیل فعالیت‌ها وخدمات موثر برند دریایی سیراف، در راستای حرکت این شرکت فنی و مهندسی دریایی، در مسیر پشتیبانی از مسیر تحول وتوسعه اقتصادی کشور، صورت گرفت.

در این همایش که با رویکرد معرفی برندهای معتبر کشور در روز دوشنبه 30 مهرماه در سالن همایش‌های صدا و سیما به همت سازمان متخصصین  ومدیران ایران با همکاری موسسه پیشگامان برگزارشد، مقامات و مسئولان کشور از مجلس شورای اسلامی، نهاد ریاست‌جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور و ... حضور داشتند.

همچنین این همایش با حمایت وزارت راه وشهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گروه متخصصین ایران و مجمع مدیران ایران برگزار شد. از جمله اهداف برگزاری این همایش می‌توان به آشنایی با اهمیت اعتبار برند و نقش آن در موفقیت و پایداری کسب و کارها، معرفی  وبررسی راهکارها و تکنیک‌های مختلف برای تقویت و افزایش اعتبار برند، بررسی اهمیت ارتباط موثر با مشتریان و مخاطبین در افزایش اعتبار برند و ارزیابی استراتژی‌ها و روش‌های مناسب برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی به منظور افزایش اعتبار برند، اشاره کرد.

بررسی ومدیریت تاثیرات منفی و بحران‌های احتمالی بر روی اعتبار برند و روش‌های حل آن، تاکید بر اهمیت ارائه تجربه مثبت برای مشتریان و نقش آن در تقویت اعتبار برند و معرفی مطالعات موردی موفق و ناکام در تقویت و افزایش اعتبار برند در صنایع  وکسب و کارهای مختلف، دیگر اهداف برگزاری اولین همایش سراسری اعتبار برند بود.

در این همایش همچنین دکتر عبدالوهاب بیگ‌پوری، دبیر فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی و سخنگو و عضوشورای ملی توسعه ونظارت کشور(وزارت کشور)، دکتر محمد سراج، نماینده مجلس شورای اسلامی وریاست تشکل‌ها ومشارکت اجتماعی مجلس، دکتر خاکی از سازمان بازرسی کل کشور، ایمان مصدری، مدیر عامل سازمان متخصصین مدیران ایران و مشاور نماینده کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سخنرانی کردند.

دکتر خدیجه جدا، مشاور عالی معاونت علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دکتر کریم زارع، نایب رییس کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی وریاست اتاق دوستی ایران-فرانسه و خانم دکتر متین رمضان خواه، سرپرست معاونت اجتماعی وراهبری ریاست جمهوری نیز در این همایش حضور داشتند.

از مدیرعامل شرکت فنی مهندسی دریایی فن‌آوران سیراف، با اهدای تندیس ولوح سپاس در این همایش تقدیر شد.

انتهای پیام/

سایر تصاویر

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟